Klockan har letat sig över 12-snåret och det är nu den 23e december. Dan för dopparedan. Om ca 17 timmar går flyget upp till sthlm, och ca ytterligare 5 timmar efter det så sitter jag i en bil på väg till Lindesberg, platsen för årets julfirande med familjen. Ser inte fram emot själva resan, men det blir mödan värt, det är jag övertygad om. Väl framme i Stockholm åker jag först hem till storasyster som bjuder på kalkonmiddag! Alltså kalkon som i kalkon, inte kalkon som i misslyckad (får vi ju hoppas) :P Sedan väntar som sagt en nattlig tur i bil på sisådär 2-3 timmar till slutdestinationen. Förhoppningsvis får man unna sig att sova ut litegrann på julaftonsmorgon. Men jag har en känsla av att jag kommer bli väckt av ett visst busfrö vid namn Ian som redan är på plats och väntar på Bobo! :)
 
Nåväl, nu börjar det bli dags att sussa, så jag passar på att önska eder alla en riktigt god jul! :)
 
Och just det! Här kommer som utlovat, om än lite sent, mitt senaste verk inom radioproduktion. Denna gång har jag i grupp (bästa gruppen ever för övrigt) med Kajsa och Joséphine producerat en liten podcast vid namn Pjap, aka Prisjaktspodden. I sin helhet är tanken att den hade varat i ca 20-30 minuter men eftersom uppgiften var begränsad till 5 min så har vi tyvärr fått klippa ner den ganska ordentligt. Hursomhelst var vi oerhört nöjda med det vi fick ihop, och oj så kul vi haft under arbetets gång! :)
 
 
 
Kyling!
 

Kommentera

Publiceras ej