Hallaau allesammans!
 
Till att börja med måste jag säga att jag blir grymt imponerad av den som först upptäcker detta sensationella inlägg! Och varför är det sensationellt? Ja, till att börja med är det 11 månader sen sist jag skrev. Oddsen för att jag skulle komma tillbaks överhuvudtaget var inte direkt lovande. Men här sitter jag nu och skriver ändå. Fantastiskt...Sensationellt är också det faktum att jag nu vid min efterlängtade (?) återkomst inte längre bloggar som en stockholmare, eller för den delen som boende i mellersta Sverige överhuvudtaget. Nej, nu skriver jag till er från inget mindre än Malmö! Detta kommer säkert inte som någon nyhet för er eventuella läsare som med största sannolikhet känner mig. Men det måste ju ändå naturligtvis konstateras på bloggen och gjutas in i dess ryggrad! Så, då var det sagt och gjort! :D
 
I vanlig ordning får vi se hur länge detta återupplivningsförsök håller i sig. Sett till historien lär det inte bli mycket längre än just detta inlägg. Men jag ska försöka! För nånstans känns det som jag verkligen vill? Håll tummarna, nu kör vi!
 
Kyling!

Kommentera

Publiceras ej