...och så gör även bloggen! Nu rusade dagarna och veckorna på sådär fasligt snabbt, men nu e jag här igen. Kort sammanfattning av jul & nyår: Flyg till Bromma, kalkonmiddag hos storasyster, pendeltåg till Upplands Väsby, bilfärd till Lindesberg, vaknar julaftonsmorgon av Ian "väcka Bobo!", iväg på julståhej på pappas jobb, rycker in som ljudtekniker på pappas gudstjänst, hem för dagens andra julbord (hej svampomelett!), öppnar julklappar, leker med Ian och Elisabeth, somnar...Det var julafton det, resten av dagarna var fortsatt massor av lek med de små och framförallt Ian "Bobo, spela boll!"...27 dec for jag vidare till Strängnäs och Hamlin med familj. Åkte dock först via Stockholm där jag såg Hundraåringen med pappa på bio. Var ganska kul, men trailern bättre som så ofta är...29 dec kom jag så tillbaks till mitt Malmö efter ca sex timmars tågresa. Hemma väntade Marika och Chandler (Marikas ståtliga gran). Sedan kom nyårsafton och den blev hejdundrande kul! Festande fram till morgonen med såväl nytt som gammalt folk. Gammalt ja, eftersom den lilla luringen Söderberg dök upp i stan minsann! Otippat men jäkligt kul...Det var min speedade sammanfattning av jul och nyafton, därefter följde ett antal härliga dygn med fullt fokus på att sammanställa mitt slutarbete. Kan återkomma till detta senare, nu måste detta inlägg upp innan jag blir uppehållen av nåt annat!
 
Kyling!

Kommentera

Publiceras ej